Często zadawane pytania

Przeczytaj proszę poniższe wyjaśnienia, a jeśli nadaj masz jakieś wątpliwości zapraszamy do kontaktu z nami.

Jak wygląda sprawa gwarancji na zakupione produkty?

Standardowo udzielamy 12-miesięcznej gwarancji na produkowane przez nas meble, zakupione i użytkowane na terenie Polski. Szczegółowe warunki są określone w naszej gwarancji (do pobrania tutaj).

Pamiętaj, że drewno to produkt całkowicie naturalny, a nie produkowany w jakiejś fabryce pod ścisłym reżimem technologicznym. W meblach drewnianych z czasem zachodzą zmiany wynikające z naturalnego procesu starzenia, a od nowości występują także drobne różnice w odcieniu użytych elementów, ułożenia słojów i barw wynikające ze struktury użytego drewna i jego naturalnej budowy anatomicznej (np. zdrowe, niewypadające sęki). Nie są to wady, ale po prostu naturalne cechy materiału, jakim jest drewno.

Jak należy dbać o meble drewniane? Jakie środki stosować do konserwacji mebli?

Meble drewniane przeznaczone są do przechowywania i użytkowania wewnątrz budynków, w temperaturze od 15°C do 25°C oraz dopuszczalnej wilgotności powietrza od 50% do 65%. Meble drewniane nie powinny być wystawione na bezpośrednie i długotrwałe działanie promieni słonecznych i wody.

Nieprawidłowe warunki przechowywania mebli mogą spowodować nadmierne przesuszenie lub zawilgocenie mebli. Szczególnie należy o to zadbać w okresie zimowym, kiedy ogrzewanie pomieszczeń powoduje znaczny spadek wilgotności, co może doprowadzić do rozsychania i pęknięć drewna.

Nie należy również stosować agresywnych środków czystości, które mogą spowodować trwałe odbarwienie lub uszkodzenie powłok lakierniczych bądź powierzchni drewna. Środki z zawartością silikonu (wiele popularnych produktów) powodują też powstanie na drewnie powłoki, którą trudno potem usunąć przy odnawianiu mebli (trzeba wtedy usuwać lakier aż do surowego drewna).

Czy mają Państwo produkty na stanie w magazynie? Jakie są terminy realizacji zamówień?

Zdecydowana większość naszych produktów powstaje na indywidualne zamówienie, które każdorazowo potwierdzamy z klientem określając termin realizacji i wszelkie niezbędne szczegóły. Orientacyjny czas realizacji zamówienia to z reguły od 4 do 8 tygodni w zależności od aktualnego obciążenia zakładu.

Czy robią Państwo na zamówienie meble w innych wymiarach?

Tak, często robimy meble niestandardowe, na indywidualne zamówienia. Ich ceny są oczywiście nieco wyższe niż mebli standardowych, co wiąże się z większą ilością pracy przy projektowaniu i realizacji takiego zamówienia.

Czy muszę coś płacić przy zamówieniu on-line?

Nie – złożenie zapytania nic Cię nie kosztuje! Po złożeniu zapytania przez naszą stronę internetową w ciągu kilku dni potwierdzimy dostępność surowców, możliwości i aktualny termin realizacji oraz ostateczną wycenę. Po ustaleniu wszystkich szczegółów oraz wpłacie ustalonego zadatku przystępujemy do realizacji przyjętego zamówienia i w ustalonym terminie wykonamy Twój mebel.

Czy muszę przyjeżdżać osobiście do zakładu?

Nie, nie ma takiej konieczności, aczkolwiek gorąco to polecamy. Tylko na miejscu możemy Ci osobiście wszystko wytłumaczyć i pokazać wzorniki wybarwień, które w naturze zawsze wyglądają nieco inaczej niż na zdjęciach.

Czy w ramach transportu wnosicie także meble? Czy meble przyjeżdzają już złożone?

Zakupione meble otrzymujecie Państwo zmontowane, gotowe do użytku. Na życzenie możemy dokonać demontażu mebla na podzespoły. Ponowny montaż wykonujecie Państwo we własnym zakresie lub wykonują go nasi montażyści za dodatkową opłatą.

Nie świadczymy usługi odpłatnego wnoszenia mebli. Na życzenie Klienta nasz pracownik może udzielić pomocy przy wnoszeniu, jednakże wyłącznie pod nadzorem, kierownictwem i na wyłączną odpowiedzialność Klienta. Nie odpowiadamy za ewentualne uszkodzenia mebli lub innych przedmiotów powstałe podczas przenoszenia mebli. Pamiętaj, aby przed wniesieniem mebli przygotować bezpieczne warunki do ich transportu wewnątrz pomieszczeń.